Broer/zus foto's

Hieronder lees je een berichtje van onze schoolfotograaf KIEK

Op veel scholen hebben we dit jaar geen broer/zus foto’s kunnen maken door de geldende Coronaregels. We zijn echter overspoeld door mails en telefoontjes van ouders die toch graag een broer/zus foto willen hebben, Er zijn versoepelingen, dus we hebben alsnog op de valreep van dit schooljaar een broer/zus dag georganiseerd.

Daarom hebben we een extra dag georganiseerd  op 21 juli a.s. tussen 13.00 en 17.00

Ouders zijn welkom om op onze website www.kiekschoolfoto.nl zelf een afspraak te maken. Ze mogen dan naar een locatie in Tilburg komen om hier een een broer/zus foto te laten maken. (exacte locatie wordt toegestuurd na het maken van de afspraak)

Er kan alleen op afspraak een foto gemaakt worden, zonder afspraak geen foto.

Inloggegevens voor deze foto’s zullen we rechtstreeks per mail aan de ouders doorgeven. Dit zal aan het einde van de zomervakantie zijn.

Ter informatie: We hadden al een dag georganiseerd op 14 juli a.s., echter deze was binnen 2 uur na het online plaatsen al helemaal vol. Dit kwam met name door het plaatsen op onze facebook pagina. Daarom hebben we er nu voor gekozen nog even te wachten met het plaatsen op Facebook.