Kerstviering

Beste ouder(s), verzorger(s),

We gaan het jaar iets eerder afsluiten dan we gepland hadden, maar dat wil niet zeggen dat we geen kerstviering hebben dit jaar. We halen de viering gewoon naar voren!

Dit doen we aanstaande vrijdag (17 december) met heel veel leuke en verschillende activiteiten. De kinderen mogen die dag natuurlijk in feestelijke kleren naar school komen, want we gaan samen kerst vieren met een kerstlunch!

Omdat we geen hapjes kunnen delen mogen alle kinderen een eigen lekkere lunch van thuis meenemen. Wij zorgen voor een mooi gedekte tafel, kerstlichtjes, muziek en natuurlijk ook wat lekkers. Naast dat we samen gaan genieten van fijn samenzijn bij de lunch zijn er in alle klassen kerstactiviteiten.

We gaan ervoor zorgen dat het een heel fijne dag wordt en dat alle kinderen met een kerstgevoel de vakantie ingaan. Natuurlijk zullen we foto’s delen op de app zodat jullie op afstand kunnen meegenieten.

Kerstige groeten, Team Vuurvogel